向死而生

Time passes very quickly
No Ceiling - Eddie Vedder

没有人能夺走你的快乐,没有人知道你的伤悲。
没有感同身受,没有你侬我侬。莫等闲,白了少年头。空,悲切。
你看,未来在这里,也在那里。未来,无处不在。
现在,时间短长,未来,物是人非。

存档灵魂:

永无止境
Eddie Vedder——No Ceiling
  
清晨按时来临
陪伴我的清醒
没有什么虚伪隐瞒
景色一路随行
哦,我心永远
永远不离此境
 
Comes the morning
When I can feel
That there's nothing left to be concealed
Moving on a scene surreal
No, my heart will never, will never be far from here
  
感觉到呼吸的真实
喜怒哀乐一人自知
这种清醒如肉如血
逃离这世界去超越
还有我会全新重生
 
Sure as I am breathing
Sure as I'm sad
I'll keep this wisdom in my flesh
I leave here believing more than I had
And there's a reason I'll be, a reason I'll be back
  
我孤独的绕行着地球
我满怀希望去而重生
过去的伤痛,已行走愈合
脚踩坚实大地,一切全新
 
As I walk the hemisphere
I got my wish to up and disappear
I've been wounded, I've been healed
Now for landing I've been, for landing I've been cleared
  
感觉到呼吸的真实
喜怒哀乐一人自知
这种清醒如肉如血
逃离这世界去超越
这爱伴我无疆行走
 
Sure as I am breathing
Sure as I'm sad
I'll keep this wisdom in my flesh
I leave here believing more than I had
This love has got no ceiling


评论

热度(8)